fredag 22 oktober 2010

Som sagt, dålig på att uppdatera!!

Har fortfarande inte fått igång min dator. Och längst in i källaren har jag inte lust att sitta, och inte har man tid heller får den delen, en dator ska stå så att man bara kan lite snabbt göra det man tänkt.
Men just nu så sover han som tar mycket tid av ens liv som en stock. Men måste snart ta tag i det att man måste gå en sväng , Men det är ju så förbenat kallt. Och det är bara Oktober så hur ska denna vinter sluta. Vi fick det första vita som till hör vntern i går kväll, men det är 3,1+ men känns som -5,, Huga.. :)

Grattis till Mikaela o Philip till eran Viking. Hoppas att vi kommer att träffa honom någon gång, ser helmysig ut. Synd att vi bor på fel sida om Vättern när ni åker till Köping nästa gång :)
Grattis och lycka till.

Kram på er alla !!

3 kommentarer:

Julan sa...

Hej hopp!
Jag såg på vädret att ni ser ut ha mer vinter än oss...orättvist jag skulle gärna ha mer snö:)
Hoppas allt är bra med er alla och att ozzys ögon är bra.
Tittar snart in igen.
Kram

Julan sa...

Hej! Skönt att se att det är fler som kommer av sig i bloggandet mellan varven:)
Hoppas allt är bra med er alla.
Kramar från Skellefteå

Anonym sa...

Hej.
Kul att se lite bilder på ozzy igen, det var länge sedan jag var inne.
Lisa är tokig i snön och ligger på rygg och sprattlar helta tiden.
Kanske de ska träffas en bra dag.